POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES

[APARTADO Development spółka z ograniczoną odpowiedzialnością]

Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies [dalej jako: „Polityka”] określa zasady przetwarzania przez APARTADO Development spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Świeciu danych osobowych osób fizycznych:

  1. korzystających z serwisu internetowego dostępnego pod adresem: https://apartado.pl  [dalej jako: „Serwis”], w tym subskrybentów newslettera;
  2. kontaktujących się z Administratorem w celach niezwiązanych z zawarciem lub z zawartą umową z Administratorem, w tym w celu odpowiedzi na pytania lub w celu realizacji praw wynikających z RODO [np. poprzez formularz kontaktowy, narzędzie LiveChat, mailowo, telefonicznie lub listownie];
  3. będących klientem Administratora [w szczególności korzystająca z usług deweloperskich oraz usług związanych z fotowoltaiką];
  4. będących usługodawcą świadczącym usługi na rzecz Administratora lub współpracujących z Administratorem;
  5. działających w imieniu klienta Administratora, usługodawcy świadczącego usługi na rzecz Administratora lub podmiotu współpracującego z Administratorem [np. osoba wyznaczona do kontaktu lub uprawniona do reprezentacji klienta, usługodawcy lub podmiotu współpracującego];
  6. odwiedzających profil Administratora na portalach społecznościowych [tj. Facebook, Instagram, YouTube oraz LinkedIn];
  7. objętych zakresem monitoringu wizyjnego.

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [dalej jako: „RODO”] przekazujemy Państwu poniżej informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.

  1. Administrator danych osobowych
  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest APARTADO Development spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Świeciu, ul. Władysława Łokietka 6, 86-100 Świecie, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000944089, NIP: 5592046061, REGON: 367498429, o kapitale zakładowym w wysokości 50.000 zł [dalej jako: „Administrator”].
  1. Dane kontaktowe Administratora
  1. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą się Państwo skontaktować z Administratorem:
  2. pisząc na adres poczty elektronicznej: rodo@apartado.pl;
  3. pisząc na adres korespondencyjny: APARTADO Development sp. z o.o. z siedzibą w Świeciu, ul. Władysława Łokietka 6, 86-100 Świecie (umieszczając przy tym dopisek: „Dane osobowe”);
  4. dzwoniąc pod numer telefonu: +48 504 504 470.
CELPODSTAWA PRAWNADOBROWOLNOŚĆOKRES PRZECHOWYWANIAKATEGORIE ODBIORCÓW
Podmiot danych: Osoba fizyczna korzystająca z Serwisu
Państwa dane osobowe, w tym dane zawarte w logach systemowych (np. adres IP, czas korzystania z Serwisu, dane dotyczące aktywności w Serwisie), są przetwarzane w następujących celach: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Serwisu;diagnostyka błędów i analiza bezpieczeństwa;statystyka i analiza ruchu w Serwisie. Szersze informacje w tym zakresie znajdują się w §8 Polityki.Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest realizacja obok wskazanych celów.Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania Serwisu Administratora, diagnostyka błędów i analiza bezpieczeństwa oraz statystyka i analiza ruchu w Serwisie.Państwa dane będą przechowywane: zasadniczo przez czas określony w parametrach plików cookies (szersze informacje w tym zakresie znajdują się w §8 Polityki); do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu; – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.  Dane osobowe mogą być w szczególności przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym usługi hostingowe i utrzymania serwisu internetowego;dostawcom narzędzi analitycznych i marketingowych, takich jak Google Analytics;dostawcom usług IT zapewniającym wsparcie techniczne;podmiotom świadczących usługi pocztowe i kurierskie;pracownikom i współpracownikom Administratora;organom publicznym lub innym podmiotom, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
Przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych w formie newsletteraArt. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda na przetwarzanie danych.   Informujemy, że poza zgodą, o której mowa powyżej, w związku z przepisami ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej, Administrator pozyskuje także od Państwa dodatkową zgodę na przesyłanie informacji handlowej, w tym marketingu bezpośredniego. Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest przesyłanie drogą elektroniczną informacji handlowych w formie newslettera.Państwa dane będą przechowywane do momentu wycofania zgody.
Wykonywanie obowiązków prawnych z zakresu ochrony danych osobowych (np. w celu realizacji praw osób, których dane dotyczą, wynikających z RODO).  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków wynikających z przepisów RODO.  Podanie danych we wskazanym obok celu jest związane z wymogami prawnymi wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Administratorowi wykonanie tychże obowiązków, w tym zrealizować Państwa żądania wynikające z przysługujących praw określonych przepisami RODO.Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Ustalanie i dochodzenie ewentualnych roszczeń oraz obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ustalanie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami, które są związane ze skierowaną do Administratora korespondencją lub inną formą kontaktu.  Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń prawnych. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata) lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Podmiot danych:
Zapewnienie bieżącego kontaktu z Państwem, w tym w celu udzielania Państwu informacji lub odpowiedzi na Państwa pytania lub zgłoszenia.  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest zapewnienie bieżącego kontaktu z Państwem, w tym w celu udzielania Państwu informacji lub odpowiedzi na Państwa pytania lub zgłoszenia.    Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest zapewnienie bieżącego kontaktu z Państwem, w tym w udzielanie Ci informacji lub odpowiedzi na zadane pytania lub zgłoszenia.Państwa dane będą przetwarzane zasadniczo nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub przez okres nie dłuższy niż 1 rok od dnia  zakończenia obsługi danego zapytania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.  Dane osobowe mogą być w szczególności przekazywane w szczególności następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym usługi hostingowe i pocztowe,podmiotom świadczących usługi pocztowe i kurierskie;dostawcom narzędzi do obsługi formularzy kontaktowych, LiveChat lub innych narzędzi komunikacyjnych,operatorom telekomunikacyjnym (w przypadku kontaktu telefonicznego),upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora,organom publicznym lub innym podmiotom, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
Wykonywanie obowiązków prawnych z zakresu ochrony danych osobowych (np. w celu realizacji praw osób, których dane dotyczą, wynikających z RODO).  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków wynikających z przepisów RODO.  Podanie danych we wskazanym obok celu jest związane z wymogami prawnymi wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Administratorowi wykonanie tychże obowiązków, w tym zrealizować Państwa żądania wynikające z przysługujących praw określonych przepisami RODO.Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Ustalanie i dochodzenie ewentualnych roszczeń oraz obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ustalanie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami, które są związane ze skierowaną do Administratora korespondencją lub inną formą kontaktu.  Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń prawnych. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata) lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Podmiot danych: 
Podejmowanie czynności przed zawarciem umowy (np. w celu przygotowania oferty) lub podejmowanie czynności w celu realizacji umowy.Jeżeli są Państwo stroną umowy podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest: Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy;Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest usprawnienie procesów związanych zawarciem lub z realizacją zawartej z Państwem umowy, w szczególności poprzez zapewnienie bieżącej komunikacji z Państwem.   Jeżeli nie są Państwo stroną umowy, lecz działają Państwo w imieniu klienta Administratora, dostawcy lub podmiotu współpracującego podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest usprawnienie procesów związanych zawarciem lub z realizacją zawartej umowy z podmiotem w imieniu którego Państwo działają lub z którym są Państwo związani.  Jeżeli są Państwo stroną umowy lub z Państwem ma zostać zawarta umowa podanie danych niezbędnych do zawarcia umowy jest warunkiem zawarcia umowy. Jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia Administratorowi realizację celu, jakim jest podejmowanie czynności przed zawarciem umowy (np. przygotowanie oferty) lub w związku z zawartą umową (np. prawidłowe wykonanie postawień umowy). Podanie innych danych nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz jest dobrowolne.   Jeżeli nie są Państwo stroną umowy, lecz działają Państwo w imieniu klienta Administratora lub dostawcy, podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia Administratorowi realizację celu, jakim jest usprawnienia realizacji umowy zawartej między Administratorem a podmiotem, w imieniu którego Państwo działacie.  Jeżeli podstawą przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, Państwa dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonania umowy, w tym przez czas realizacji uprawnień wynikających z umowy.   Jeżeli podstawą przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.W przypadku klientów Administratora lub osób działających w imieniu klientów, dane osobowe mogą być w szczególności przekazywane następującym kategoriom odbiorców: dostawcom oprogramowania;podmiotom obsługującym systemy księgowe i finansowe lub podmiotom świadczącym usługi księgowe,podmiotom realizującym usługi związane z obsługą kontrahentów, takie jak dostawcy systemów CRM,dostawcom usług technicznych lub instalacyjnych,podmiotom świadczących usługi pocztowe i kurierskie;upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora,organom publicznym lub innym podmiotom, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.   W przypadku usługodawców świadczących usługi na rzecz Administratora i podmiotów współpracujących z Administratorem lub osób działających w ich imieniu, dane osobowe mogą być w szczególności przekazywane następującym kategoriom odbiorców: dostawcom oprogramowania;podmiotom obsługującym systemy księgowe i finansowe lub podmiotom świadczącym usługi księgowe,instytucjom finansowym;uprawnionym klientom;podmiotom świadczących usługi pocztowe i kurierskie;upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora,organom publicznym lub innym podmiotom, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.    
Obsługa procesu rozpatrywania reklamacji oraz prowadzenie dokumentacji związanej z tym procesem (jeśli dotyczy)Jeżeli są Państwo stroną umowy podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest: Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której jesteście Państwo stroną;Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.   Jeżeli nie są Państwo stroną umowy, lecz działają Państwo w imieniu klienta, dostawcy lub podmiotu współpracującego podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest usprawnienie procesów związanych zawarciem lub z realizacją zawartej umowy z podmiotem w imieniu którego Państwo działają lub z którym są Państwo związani.  Poddanie danych jest dobrowolne, jednak bez podania danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji, udzielenie odpowiedzi na reklamacje nie będzie możliwe.Państwa dane będą przetwarzane przez okres: rozpatrywania reklamacji, w tym rozpatrywania odwołania od odmowy uwzględnienia reklamacji oraz okres niezbędny do wypłaty odszkodowania w przypadku uznania reklamacji,przedawnienia roszczeń związanych z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez Administratora, której dotyczyło postępowanie reklamacyjne, oraz postępowań sądowych, ugodowych, oraz postępowań prowadzonych przez właściwe organy publiczne w związku powyższym.
Wykonywanie obowiązków prawnych, w tym obowiązków podatkowych i archiwizacyjnych.Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków wynikających z przepisów podatkowych i o rachunkowości (w tym prowadzenie dokumentacji podatkowej oraz przechowywanie dowodów księgowych).  Podanie danych we wskazanym obok celu jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia Administratorowi wykonanie tychże obowiązków, w tym rozliczenia umowy z uwagi na przepisy prawa podatkowego oraz przepisy ustawy o rachunkowości.Państwa dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do wykonywania przez Administratora obowiązków prawnych ciążących na Administratorze. W szczególności, z uwagi na wymogi przepisów prawa o rachunkowości oraz przepisów podatkowych, po rozwiązaniu umowy Państwa dane będą również przetwarzane przez 5 lat od końca roku kalendarzowego.  
Wykonywanie obowiązków prawnych z zakresu ochrony danych osobowych (np. w celu realizacji praw osób, których dane dotyczą, wynikających z RODO).  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest wypełnianie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków wynikających z przepisów RODO.  Podanie danych we wskazanym obok celu jest związane z wymogami prawnymi wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Administratorowi wykonanie tychże obowiązków, w tym zrealizować Państwa żądania wynikające z przysługujących praw określonych przepisami RODO.Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Prowadzenie przez Administratora marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług, w tym przesyłania drogą elektroniczną informacji handlowych.W zależności od formy prowadzonego marketingu bezpośredniego podstawą prawną przetwarzania może być: – Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest prowadzenie przez Administratora marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług; – Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda na przetwarzanie danych.   Niekiedy niezbędne może być także pozyskanie od Państwa zgody wymaganej w związku z przepisami ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej.Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest prowadzenie przez Administratora marketingu bezpośredniego własnych produktów i usług.  Jeżeli podstawą przetwarzania Państwa danych jest zgoda, o której mowa w art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, Państwa dane przetwarzane będą nie dłużej niż do czasu skutecznego cofnięcia zgody lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.   Jeżeli zaś podstawą przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes administratora, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, Państwa dane przetwarzane będą nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Ustalanie i dochodzenie ewentualnych roszczeń oraz obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ustalanie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami w zakresie związanym w szczególności z usługami świadczonymi na rzecz klientów.Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń prawnych. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata) lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Informacje dodatkowe dla osób fizycznych działających w imieniu klienta Administratora lub dostawcy świadczącego usługi na rzecz Administratora [np. osób wyznaczonych do kontaktu lub uprawnionych do reprezentacji klienta lub dostawcy świadczącego usługi na rzecz Administratora lub podmiotu współpracującego z Administratorem]:
Jako że Państwa dane osobowe mogły zostać pozyskane przez Administratora nie bezpośrednio od Państwa, zgodnie z art. 14 ust. 1 lit. d) oraz art. 14 ust. 2 lit. f) RODO, informujemy, że Administrator będzie przetwarzać wyłącznie Państwa dane zwykłe, mogące w szczególności obejmować:dane identyfikacyjne (m.in. imię i nazwisko); dane kontaktowe (m.in. adres e-mail, nr telefonu);dane adresowe (m.in. adres zamieszkania);dane finansowe(m.in. numer rachunku);dane służbowe (m.in. stanowisko, pełniona funkcja);inne dane, w szczególności, gdy obowiązek ich przetwarzania przez Administratora wynika z przepisów prawnych.  W każdym jednak przypadku przetwarzanie ww. danych ograniczone będzie tylko do tych, które są niezbędne do realizacji danego celu (tj. z poszanowaniem zasady minimalizacji danych). Administrator mógł pozyskać Państwa w szczególności od podmiotu, w imieniu którego działasz lub z którym jesteś związany bądź też z publicznie dostępnych źródeł informacji takich jak Monitor Sądowy i Gospodarczy, Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych lub inne krajowe i zagraniczne rejestry.
Podmiot danych: Osoba fizyczna odwiedzająca profil Administratora na portalach społecznościowych [tj. Facebook, Instagram, YouTube oraz LinkedIn]
Administrowanie i zarządzanie profilami Administratora na platformach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok), w tym w celu komunikacji z Państwem, kierowania treści marketingowych, a także w celu budowania i umacniania relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami i kontrahentami Administratora oraz kandydatami do zatrudnienia u Administratora.   Dane te będą przetwarzane wyłącznie wtedy, gdy zdecydują się Państwo wejść w interakcje z profilami Administratora na portalach społecznościowych, w tym poprzez polubienie profilu Administratora, wybranie opcji „Obserwuj”, „Lubię to” lub poprzez umieszczenia wpisu lub komentarza.   *W związku z powyższym, Apartado Development sp. z o.o. jest współadministratorem danych osobowych w rozumieniu art. 26 RODO razem z dostawcami poszczególnych portali społecznościowych. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez poszczególnych dostawców serwisów społecznościowych znajdziesz tutaj:  FacebookInstagramYouTubeArt. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest administrowanie i zarządzani\e profilami Administratora na platformach społecznościowych.  Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami.Okres przechowywania wszelkich danych związanych z korzystaniem przez użytkownika z profili Administratora na platformach społecznościowych określa operator danego portalu społecznościowego. Zasadniczo jednak dane przetwarzane będą nie dłużej niż do czasu odkliknięcia opcji „Lubię to”, „Obserwuj” (lub odpowiedni) albo usunięcie komentarza.   Ponadto, w przypadku wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu (w związku z przetwarzaniem danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), dane będą przechowywane do momentu rozpatrzenia tego sprzeciwu.Dane osobowe mogą być w szczególności przekazywane następującym kategoriom odbiorców: dostawcom platform społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy YouTube,podmiotom zajmującym się analizą ruchu i aktywności na profilach społecznościowych,upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora,organom publicznym lub innym podmiotom, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.    
Ustalanie i dochodzenie ewentualnych roszczeń oraz obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ustalanie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami w zakresie związanym w szczególności z administrowaniem i zarządzaniem profilami Administratora na platformach społecznościowych.Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń prawnych. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata) lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Podmiot danych: Osoba fizyczna objęta zakresem monitoringu wizyjnego
Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrona mienia Administratora, zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora na szkodę oraz umożliwienie wykrywania zachowań szkodzących Administratorowi, pracownikom Administratora lub narażających Administratora na stratyArt. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrona mienia Administratora, zachowanie w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora na szkodę oraz umożliwienie wykrywania zachowań szkodzących Administratorowi, pracownikom i współpracownikom Administratora lub narażających Administratora na straty.Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie przez Państwa danych osobowych w postaci wizerunku jest dobrowolne, lecz niezbędne do przebywania na terenie obiektów Administratora. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Państwu wejście/wjazd na teren obiektów Administratora objętych monitoringiem.Administrator będzie przechowywał Państwa dane osobowe w postaci wizerunku, który został zarejestrowany w związku ze stosowaniem przez Administratora monitoringu wizyjnego przez okres 2 tygodni od dnia ich zarejestrowania lub do momentu skutecznego wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.   W uzasadnionych przypadkach, w szczególności, gdy urządzenia monitoringu wizyjnego zarejestrowały zdarzenie związane z naruszeniem bezpieczeństwa osób i mienia, okres przechowywania danych może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia postępowania, którego przedmiotem jest zdarzenie zarejestrowane przez monitoring wizyjnyDane osobowe mogą być w szczególności przekazywane następującym kategoriom odbiorców: podmiotom świadczącym usługi związane ze stosowaniem monitoringu wizyjnego, w szczególności dostawcy systemów CCTV i podmioty świadczące usługi z zakresu naprawy systemu monitoringu;upoważnionym pracownikom i współpracownikom Administratora,organom publicznym lub innym podmiotom, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.  
Ustalanie i dochodzenie ewentualnych roszczeń oraz obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora, jakim jest ustalanie i dochodzenie roszczeń oraz obrona przed roszczeniami w zakresie związanym w szczególności ze stosowaniem monitoringu wizyjnego.Podanie danych we wskazanym obok celu nie jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia nam realizację celu, jakim jest ustalenie, dochodzenie lub obrona przed ewentualnymi roszczeniami.  Państwa dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia przez Państwa skutecznego sprzeciwu lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń prawnych. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata) lub ustania celu przetwarzania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
  1. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej
  1. Zasadniczo zebrane dane osobowe nie są przekazywane poza Unię Europejską ani Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), czyli do tzw. państw trzecich, ani do organizacji międzynarodowych. Wyjątek może stanowić sytuacja, gdy Administrator korzysta z usług podmiotów dostarczających rozwiązania i systemy informatyczne, które mogą przechowywać dane osobowe na serwerach zlokalizowanych poza tym obszarem, w tym na terenie Stanów Zjednoczonych. W przypadku takiego przekazania danych, odbywa się ono na podstawie odpowiednich podstaw prawnych, w szczególności:
  2. przekazanie danych osobowych odbywa się do państw, które Komisja Europejska uznała za zapewniające odpowiedni poziom ochrony danych osobowych;
  3. przekazanie do państwa trzeciego odbywa się w oparciu o standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską lub właściwy organ nadzorczy lub wiążące reguły korporacyjne, które gwarantują bezpieczeństwo danych;

– bądź na innej podstawie dopuszczonej przez RODO.

  • W przypadku faktycznego przekazania danych osobowych do państwa trzeciego, możesz uzyskać od Administratora kopię stosownych dokumentów stanowiących zabezpieczenie przekazania danych do tego państwa trzeciego.
  • Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
  1. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Administratora, przysługują Państwu następujące prawa:
  2. prawo dostępu do podanych danych osobowych oraz prawo otrzymania ich kopii, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania (art. 15-18 RODO);
  3. prawo do przeniesienia danych osobowych (art. 20 RODO), tj. prawo do:
  4. otrzymania od Administratora danych osobowych, które zostały przez Państwa dostarczone, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego;
  5. żądania od Administratora przesłania wyżej wskazanych danych innemu administratorowi danych osobowych;
  6. w przypadkach określonych w art. 21 RODO – prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, w zakresie w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie usprawiedliwiony interes Administratora, w tym ze względu na Twoją szczególną sytuację (art. 21 RODO);
  7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (art. 12 ust. 4 RODO), którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2. Z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować w następujący sposób:
  8. listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
  9. przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt.
  10. Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 15 – 21 RODO. Wskazane powyżej uprawnienia nie są bezwzględne i nie będą przysługiwać względem wszystkich czynności przetwarzania danych osobowych.
  11. W celu uzyskania szczegółowych informacji lub skorzystania z przysługujących praw należy skontaktować się z Administratorem. Dane kontaktowe Administratora zostały określone w rozdziale II powyżej.
  • Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
  1. Administrator nie podejmuje wobec Państwa decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołują wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływają.
  • Pliki cookies i inne podobne technologie
  1. W szczególności w celu zapewnienia prawidłowego działania i wyświetlania Serwisu na urządzeniu wykorzystywanym Państwa oraz jej ciągłej optymalizacji, Serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies.
Czym są pliki cookies?Pliki cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej Serwis np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfonu – w zależności, z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Serwis Szczegółowe informacje dot. plików cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m. in. tutaj: https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie.
Jakie dane mogą być zbierane ?Plik cookies zbierają m.in. następujące dane związane z korzystaniem przez użytkownika z Serwisu: adres IP użytkownika, informacje o przeglądarce internetowej oraz systemie informatycznym używanym przez użytkownika.
Jakie rodzaje plików cookiesPliki cookies, które mogą być wysyłane przez Serwis można podzielić na różne rodzaje, według następujących kryteriów: Ze względu na ich dostawcę:własne (tworzone przez Serwis Administratora); oraznależące do osób/podmiotów trzecich (innych niż Administrator)Ze względu na ich okres przechowywania na urządzeniu osoby odwiedzającej Serwis:sesyjne (przechowywane do czasu opuszczenia Serwisu lub wyłączenia przeglądarki internetowej); orazstałe (przechowywane przez określony czas, zdefiniowany przez parametry każdego pliku lub do czasu ręcznego usunięcia)Ze względu na cel ich stosowania:niezbędne (umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie Serwisu);funkcjonalne/preferencyjne (umożliwiające dostosowanie Serwisu do preferencji osoby odwiedzającej stronę);analityczne i wydajnościowe (gromadzące informacje o sposobie korzystania z Serwisu); marketingowe, reklamowe i społecznościowe (zbierające informacje o osobie odwiedzającej Serwis w celu wyświetlania tej osobie reklam, ich personalizacji, mierzeniu skuteczności i prowadzenia innych działań marketingowych w tym również na stronach internetowych odrębnych od niniejszego Serwisu, takich jak portale społecznościowe albo inne strony należące do tych samych sieci reklamowych co Serwis).
Wyłączenie plików „cookies” w przeglądarce  Nasze uprawnienie do przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików „cookies” wynika z Państwa zgody wyrażonej podczas korzystania z naszego Serwisu. W każdej chwili mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące tych plików, określając zasady ich przechowywania lub dostępu do informacji na Państwa urządzeniu.   Domyślnie przeglądarki internetowe pozwalają na zapisywanie plików „cookies”. Jeśli jednak Państwo wolą, możliwe jest dostosowanie ustawień przeglądarki w taki sposób, aby blokowała automatyczne zapisywanie plików „cookies” lub informowała o każdej próbie ich zapisania.   Aby ułatwić zarządzanie plikami „cookies”, poniżej znajdują się linki do stron różnych przeglądarek zawierających szczegółowe instrukcje, w tym wskazówki dotyczące ich usuwania: Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647Microsoft Edge: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4027947/microsoft-edge-delete-cookiesOpera: https://help.opera.com/pl/latest/security-and-privacy/#:~:text=Przejd%C5%BA%20do%20O%20Menu%20%3E%20Historia,Kliknij%20opcj%C4%99%20Wyczy%C5%9B%C4%87%20daneSafari: http://support.apple.com/kb/ph5042
Odnośniki do innych stron WWSerwis zawiera odnośniki do innych stron WWW. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Namawiamy, by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityka prywatności tam ustaloną.
  • Postanowienia końcowe
  1. Administrator zastrzega sobie prawo do aktualizowania i zmieniania treści niniejszej Polityki. Zmiany mogą wynikać m.in. ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, w tym dotyczących ochrony danych osobowych, prawa komunikacji elektronicznej lub regulacji dotyczących praw konsumentów. Ponadto zmiany mogą być wprowadzane w związku z wdrażaniem nowych lub zmienionych rozwiązań technicznych i technologicznych, wynikających z postępu w technologii internetowej.
Zapytaj o mieszkanie

    Informujemy, że administratorem danych osobowych przekazywanych w ramach powyższego zapytania jest APARTADO Development spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Świeciu, ul. Władysława Łokietka 6, 86-100 Świecie, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000944089, NIP: 5592046061, REGON: 367498429, o kapitale zakładowym w wysokości 50.000 zł [dalej: „Administrator”]. Dane podane w formularzu kontaktowym służą jedynie do odpowiedzi na zadane w nim pytanie zgodnie z Regulaminem serwisu. Szczegółowe informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora zawarte zostały w Polityce prywatności i plików cookies.

    Wyślij

    SPRAWDŹ JAK DO NAS DOJECHAĆ
    JAK DOJECHAĆ?

    APARTADO Development Sp. z o.o. 

    Władysława Łokietka 6,
    86-100 Świecie
    NIP: 5592046061
    KRS: 0000944089, REGON: 367498429

    Czynne od poniedziałku do piątku
    w godzinach 9.00 – 17.00